X sesja Rady Powiatu Oleśnickiego VII kadencji
Już 24.03, a jaki porządek obrad? Taki:
„1. Powitanie
2. Otwarcie sesji
3. Sprawdzenie obecności i stwierdzenie prawomocności obrad
4. Przyjęcie porządku obrad
5. Przyjęcie protokołu IX sesji z dnia 27 stycznia 2025 r.
6. Sprawozdanie Zarządu Powiatu Oleśnickiego z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym informacja o udzielonych na zgłoszone interpelacje odpowiedziach
7. Przedstawienie informacji z działalności w roku 2024:
a) Komendanta Powiatowego Policji
b) Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy
8. Informacja Prokuratora Rejonowego w Oleśnicy na temat stanu przestępczości i jej zwalczania w powiecie oleśnickim
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Oleśnickiego na lata 2025 – 2039 i jej przegłosowanie
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu na 2025 r. i jej przegłosowanie
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla gminy wiejskiej Kłodzko na odbudowę zniszczonej w wyniku powodzi infrastruktury drogowej i jej przegłosowanie.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały XXVI/191/2013 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 27 maja 2013 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Oleśnicki, udostępnionych dla operatorów i przewoźników i jej przegłosowanie
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych i jej przegłosowanie
14. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Powiatu Oleśnickiego, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Oleśnicki i jej przegłosowanie
15. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Oleśnickim w roku 2025 i jej przegłosowanie
16. Interpelacje i zapytania radnych
17. Wnioski i oświadczenia
18. Komunikaty
19. Zamknięcie sesji”