ZUS nie rozpatruje spraw wysłanych drogą e-mail
Jak wiadomo w Oleśnicy jest problem z popsutym urzędomatem, w którym całkiem do niedawna można było załatwić szereg spraw, bez konieczności kontaktowania się z urzędnikami na sali operacyjnej. Od niedawna się to zmieniło, a to za sprawą tego, że urzędomat jest popsuty. W desperacji, jak się okazuje, wiele osób stara się załatwić sprawę przez e-mail, jednakże jak się okazuje nie jest to możliwe:
“Jeżeli ktoś wysłał już do nas wniosek na ogólny adres e-mail cot@zus.pl lub jakikolwiek inny adres musi zrobić to jeszcze raz, najlepiej przez swoje indywidualne konto na PUE ZUS. Każda osoba, która zrobi to przez ten kanał komunikacji jest automatycznie weryfikowana a wniosek rozpatrywany priorytetowo – mówi Iwona Kowalska-Matis regionalny rzecznik prasowy ZUS na Dolnym Śląsku.”
źr: praca.gazetaprawna.pl/artykuly/1467960,zus-wnioski-epuap-e-mail-profil-zaufany.html