Starostwo Powiatowe zawiesza bezpośrednią obsługę interesantów
W sumie nie ma się co dziwić, że Starostwo Powiatowe w Oleśnicy doszło do wniosku aby wprowadzić obsługę zastępczą. Jak można się dowiedzieć ze strony Starostwa:
“Przypominamy, że sprawy można załatwiać za pośrednictwem alternatywnych form kontaktu z pracownikami, jak telefon, poczta elektroniczna, ePUAP czy korespondencja tradycyjna. Tą samą drogą urząd będzie się kontaktował z Państwem. Starosta Jan Dżugaj przeprasza za utrudnienia i liczy na wyrozumiałość.
KONTAKT Z WYDZIAŁAMI
1) Wydział Oświaty, Kultury i Sportu: 71/314-01-22
2) Wydział Architektury i Budownictwa: 71/314-01-54
3) Wydział Organizacyjny: 71/314-01-01
4) Wydział Zdrowia, Zarządzania Kryzysowego i Pomocy Konsumenckiej: 71/314-01-34
5) Powiatowy Rzecznik Konsumentów: 71/314-01-57
6) Wydział Środowiska i Nieruchomości: 71/314-01-65
7) Wydział Komunikacji i Inżynierii Dróg: 71/314-01-29
8) Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru: 71/314-01-46
9) Wydział Finansowy: 71/314-01-60
10) Wydział Rozwoju, Zamówień Publicznych i Promocji Powiatu: 71/314-01-07
11) W sprawach Nieodpłatnej Pomocy Prawnej: 570-926-267“
źr: powiat-olesnicki.pl/index.php?kat=4&id=7581
w stosunku do Urzędu Miasta Oleśnicy można podziwiać, że aż do tej pory obsługa klientów była, bo jak wiadomo w UM już od jakiegoś czasu jedyną formą kontaktu jest skrzynka podawcza wystawiona w holu Ratusza.
Natomiast warto jest wspomnieć przy okazji o tym, że w kraju planuje się dodatkowe działania restrykcyjne mające na celu ograniczenie przemieszczania się. Nie wiem co oni chcą jeszcze zrobić, ale miejmy nadzieję, że nie wprowadzą stanu wyjątkowego, bo to co jest teraz to chyba starczy, wystarczy zaapelować do Narodu aby jednak bardziej się dyscyplinował.
Wiadomo, jest ciężko, sam siedzę w domu jak nie muszę nigdzie wychodzić, także sprawa nie jest mi obca zapewne jak i wielu oleśniczanom jak i innym Polakom.